dinsdag 14 april 2015

Bloempot-bal zelf maken van terracotta bloempotjes

Deze foto kwam ik tegen op Pinterest. Een super leuk DIY-idee. Niet al te moeilijk, lijkt mij, om in elkaar te zetten. Op de foto kan je de constructie niet zien, maar het is volgens mij te maken door om het midden van een klein (bamboe)stokje  een lang stuk ijzerdraad te wikkelen. Dan het ijzerdraad recht in het bloempotgat  steken, zodat het stokje blijft steken. Het ijzerdraad steekt dan aan de achterkant van het bloempotje een eind uit. En dan gewoon al de ijzerdraadjes van al de bloempotjes samen draaien.......volg je het nog;)...... Het lijkt mij te doen! Dan wat Sempervivum of Sedum planten erin! Super decoratief!



2 opmerkingen:

  1. Leuk idee!
    En vooral de sempervivum vind ik altijd mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze potjes zijn vast gezet op een piepschuim bal

    BeantwoordenVerwijderen