donderdag 19 april 2012

Gieters

Een aantal leuke en bijzondere gieters.

Lungo
De Lungo gieter is ontworpen door Davy Grosemans. Hij heeft een mengeling gemaakt van een koffie pot én een gieter. Erg leuk en verrassend! De Lungo wordt geleverd in 4 kleuren: lichtgroen, diep blauw, zwart, rose en heeft een inhoud van 12 liter.
Onder andere te koop bij Urbindesign



 
RVS Gieter van Esschert Design
Mooie RVS Gieter met hardhouten elementen van Esschert Design. Inhoud 8 L. O.a. te koop bij DecoAction




Gieter met Iepenbladmotief Esschert Design
Esschert Design levert meerdere soorten gieters met een bladmotief. Een daarvan is deze gieter met een Iepenbladprint. Hij heeft een inhoud van 5,5L. Te koop bij o.a. Outside-wishes





Cabanaz
De RVS Cabanaz gieter heeft een vintage vormgeving. Inhoud 3,5 L. Te koop bij Fonq





Haws gieter Heritage
Een prachtige 8,8 L metalen gieter van Haws. Alle Haws gieters zijn uitgerust met een kunststof fijnfilter waardoor de broes niet verstopt raakt. Het filter is uittenemen om schoon te maken. Haws gieters zijn o.a. te koop bij De Wiltfang





2 opmerkingen:

  1. Ik wist nooit dat er zoveel verschillende gieters bij. Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen want ze zijn allemaal prachtig.
    gr. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke gieters!
    Toevallig was ik van de week nog op zoek naar een
    gieter. Maar de meeste hier zijn made in China!
    Niets waard dus. Misschien vind ik nog wel eens een oude.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen